Saturday, 19 November 2011

0
Komen

BeSt N SwEeT MeMoRiEs

Lawatan Ke PERAK N CAMERON HIGHLAND ,,,

Fuhh mmg best arr tyme p tuwhhh .... eppy giler2 .. coz leh g lawatan n tempat
 first tyme tapi da yg pi dah... nak wat cmna kan dah tempat tu semua org kna p ..... kita ikot ja . klau x ikut na tinggai ... (padan muka klau kna tingggai) ~~~aq p tu bukit merah ,pagi2 buta dok tercangak depan pintu gerbang bukit merahh ... dok diam la x kan nak hingaq plak kan tempat awam .... spa x malu boleh err buat hingaq ... hehehe (suka haty aq ja buat ayat)

Lps p bkt merah kmi tros p zoo taiping .. taw arkkk ?? x kan x taw kot
 (x pyh la dok amiq taw .. n yg tawtu dok diam)..kmi p zoo taiping tu sbb nak pi melawat kawan yang ada kat huan lipur tu .. perghhh bertapa ramainya kawan2 disana .. tapi depa dah x knai geng2 kmi sbb lama x nampak .. tapi yang slalu dok nampak pon kera blakang umah .. yg tu knai kmi g .. hehehe...

Penat jln kat zoo taiping kmi p muzium kat perak ... muzium tu kcik ja ... tapi celuih la tukorg nak msok ... klau x celuih bek x pyh dok buat nohh ... toii arkk . hehehe bukan da pa pon kat muzium 2 ... x besaq mcm KEDAH ... acecece (KEDAH jgk aq nak sebut )..Lps p muzium kmi  tidoq kat syele.... kmi sewa syele .. best larr jgk walaupun kcik da icon .... perghhh sjuk bebenorr beb.... kmi dok 6 org stu syele .. 

Pagi2 esok tu kami keluaq dari kwawsan syelen tahn terus ke TLDM ... p melawat TLDM ... fuhhh first tyme aq tgk kapal barang yang terbesar .... semua negeri da ...  kapa nak p arab pon da ...kapal 2 5 tingkat ... tinggi besaq pon besaq .... ketua wakil TLDM yang bawak 2 plak muka mcm ngn ERWIN (pelakon indon )... naseb bek la aq ni sabaq .... bagi aq x ensem mna pon....  bai kwn aq perghhh likat aiq lioq ... hehehe meleleh ...

Lps p TLDM balik mkn n sembahyang zohor .. kmi terus bertolak p Cameron Highland ...
pakat2 heppy giler nak p 2 .... pastu kmi berhentikat perak kat shell ... tyme 2 ustazah ngah bengang kat salah soran budak form 1 sbb dia dok msg ngn laki ... last kali semua budak perempuan kena kutip nset balik .... sedihh gilerr .. dah la aq tgh dgr lagu elok2 ... pastu sunyi la ... hermmmm 

Elok2 sampai cameron ... ustazah bgi balik tapi mcm x ihla ja nak lps ... 
kmi pon dapat2 nset kmi buat bodo jer la ... nak kta pa kwn ngah badmood ... aq  x terasa pon ... tapi bgi kwn2 aq x taw la ka ...sbb tu haty depa .. klau haty aq ... aq buat don tjer ... sbb bkn aq yg mg kan??? toi arkk ??? pastu kami p la tidoq syelek kat tepi masjid ... dekat BRINCHANG ... 

Keluaq pagi esok kmi p mkn ..  than terus bertolak ke tempat destinasi iaitu mardi ladang strawberry .. mcm2 la kan .. x kan x taw mardi da pa ... klau nak taw p tgk sendiri la nohh (sesuka haty aq ja soh p tgk sendiqi)..pastuu lawat semua tempat n tahn terus balik .... mmg best giler2 arr tyme 2 mcm x mau blik pon da ... da stengah balik smpai mimpi2 at tempat sana ... (sakan kan??) naseb la aq x mmpi lau tdk jenohh ....
ehehe

k lahh nak cau lu ... penat tai dah ni ,.... mcm nak lucut tangan pon da ...eh33 bkn tangan tapi jari larrr .. huhuhu...  bye assalamualaikum..

ABIY DANISH HUMAIRA COMPANY HOLDING'S

0 dok mengendap Chinta Hati:

Post a Comment

Copyright@Hak Milik Nasuha Mustaffa ... Jangan Dok Copy Noh