Thursday, 15 September 2011

0
Komen

First Tyme

Pada minggu Khamis yang lepas sekolahku membuat sedikit jamuan raya ... it so k la yang 2 ... aq x kisah sangat  dgn jamuan tuwh ,,, tpi kan aq kena ambik bahagian iaitu Nasyid .. FUHHHHH nevess gila2 .... tapi aq redho jer la kan ,,, nak wat cam na takdir yang menentukan aq .... hermm  

First aku pi depan tuwh kena wat pentomen bru nyanyi Nasyid lagu hari raya ... Fuhhh aq tgk ketaq lutut2.. aku  aq .. mcm nak luruh pon ada ..... ketaq punya ketaq kan depan aq kosong sbb aq tinggi ... kena la dok barisan belakang .... hehehe (perasan tinggi la tuwhh) 

Nyanyi punya nyanyi dah abehh lega ... aq bersyukur sgt2 la tyme 2 ..... aq pikiq aq dah lega banyak .... pi mai pi mai dekat ucapan aq jugak kena .... nasib bek la aq ngn akilah ...tpi ketaq jgk ooo .. aq wat slumber badak ja p depan ... Tyme 2 aq tgk depan dalah seseorang nie dok gelak kat aq ... hampeh tolll .... kalau dia mai depan ngok ... mesty ketaq2 keluaq air kencing iehhhh .....

Tapi dgn yakinnya aq ... aq beriktifar banyak2 ... alhamdulilah selesai jugak ucapan dan serangkap pantun ,,, tu la FIRST TYME nek pentas n than bgi ucapan depan khalayak bumi khairiah ,,,,, nak tergelak pon da... nak serius x boleh sbb muka budak2 smuk semua jenis lawak2 ... 

k la nak tdoq dahh ....slmat malm 

ABIY DANISH HUMAIRA COMPANY HOLDING'S

0 dok mengendap Chinta Hati:

Post a Comment

Copyright@Hak Milik Nasuha Mustaffa ... Jangan Dok Copy Noh